Starfield nedopadne jako Redfall, ujišťuje Microsoft
+ co chod v 60fps?
Ze strany hráčů to je vesměs logický strach. Poté, co včera vyšlo najevo, že Microsoft neprováděl žádný dohled nad Redfall, z nějž se stal takový pohrobek akvizice Bethesdy, se na mysl vkrádaly obavy, jestli náhodou stejně nedopadne i zářijový Starfield.
Xboxový prezident Phil Spencer se však rozhodl všechny uklidnit, že to nebude ten případ. V podcastu Kinda Funny uvedl doslova:
"Když koupíme nějaké studio, jsou tam vždy hry, které jsou uprostřed vývoje, a pak také hry, které jsou teprve ve velmi rané fázi nebo zatím neschválené. Neodvedli jsme dobrou práci v tom, abychom Arkane Austin (Redfall) objasnili pochopit, co to znamená být součástí first-party xboxovou exkluzivitou, jen jsme je nechali pracovat na jejich hře".
Ale u Starfield prý panuje odlišná situace. Tam Microsoft už uplatnil svůj vliv, jelikož tento sci-fi RPG epos od tvůrců Skyrimu byl ve více rané fázi vývoje než Redfall.
Takže Microsoft prý Toddu Howardovi a spol. poskytl více podpory, než jakou dostal Redfall, u něj prý byla jakákoli asistence složitější, když už byl v dané době blíže dokončení.
Spencer jinak upřesnil, že někdy v průběhu letošního léta od nich uslyšíme oficiáílní informaci, jestli bude mít Starfield podporu 60fps nebo nikoli. To je samozřejmě narážka na to, že v Redfall to na Xbox Series X bohužel chybí.
Rovněž zkusil trochu uklidnit všeobecný hype okolo Starfield, aby lidé neměli nerealisticky přehnaná očekávání:
"Nečekáme, že se ocitneme ve světě, kde Starfield dostane hodnocení 11 z 10 a lidé kvůli němu budou houfně prodávat své PlayStation 5, aby přešli na Xbox. Prohráli jsme souboj se Sony během nejdůležitější generace PS4 a Xbox One, kdy si lidé budovali své knihovny digitálních verzí her".