Skip to main content

Starfield má mít už teď, čtvrt roku před vydáním, méně chyb než předešlé hry Bethesdy

Sebevědomí tvůrci.

Zatím to vypadá, že hráči a fanoušci Bethesdě uvěřili. Že je přesvědčila čtyřicetiminutová prezentace z přelomu týdne a že se na hru náramně těší.

Jinak by totiž Starfield nemohl být momentálně nejvíce prodávanou (předobjednávanou) hrou na Steamu.

Pomohl tomu taký výrok, který pronesl Matt Booty, šéf Xbox Game Studios v interview pro GiantBomb.

Sebevědomě tam utrousil, že hra bude méně zabugovaná než předešlé tituly od RPG studia Bethesdy. Tedy něco, čím je tato firma nechvalně proslulá. Sice umí dělat skvělé hry, ale v době startu bývají často zpackané a nehotové.

"Máme spoustu interních testerů, kteří Starfield prověřují. Sleduji tam počet zbývajících chyb a musím říct, že pokud by hra vyšla dnes, čtvrt roku před vydáním, tak by už beztak měla nejméně chyb ze všech her od Bethesdy, co vypustila v minulosti."

Polívčičku si přihřál i xboxový prezident Phil Spencer, podle nějž byl Starfield původně plánován na mnohem dřívější termín. Ale když ho převzal pod sebe Microsoft s akvizicí Bethesdy, tak ho posunul na později, aby byl čas na vyladění a odstranění chyb.

"Sedli jsme si s Toddem Howardem a dohodli se, že vývojářům dáme dostatek času. Každý tester v celé firmě nyní tráví čas se Starfield. Tvůrčí tým také oproti časům Skyrimu a Falloutu rozhodně dospěl. Líbí se mi na tom to, že to, co jsme v minulých dnech ukázali, je skutečná hra. Ta hra, kterou osobně už nějaký čas hraji. A jsme rádi za ty všechny pozitivní ohlasy, které jsme dostali po prezentaci, bylo to úžasné".

Read this next