Starfield: Čtyřikrát více dialogů než Skyrim a vliv paliva na cestování lodí
Nové detaily od Bethesdy.
Šéf studia Bethesdy a výkonný ředitel v novém vývojářském deníčku poskytl pár dalších detailů o Starfield.
Todd Howard například promluvil o tom, jak bude hra ukecaná.
Zatímco Skyrim měl zhruba 60 tisíc řádků dialogů a Fallout 4 přibližně 111 tisíc řádků, tak Starfield má v tuto chvíli (zatím není finální) už přes 252 tisíc řádků dialogů.
"Použili jsme v našich hrách různé dialogové systémy a tentokrát se vrátíme ke klasickému Bethesda stylu. Čili díváte se na postavu a tam si vybíráte z několika voleb. Rozsah hry, objem obsahu, hloubka questů... to vše převyšuje cokoli od nás z dřívějška".
Součástí dialogů je systém pro přesvědčování, za nějž utrácíte své bodíky. Prý to je oblíbený prvek Howarda, protože působí přirozeně, nikoli jako když jste vstoupili do nějakého dalšího režimu.
Vaše vesmírná loď ve Starfield jinak spotřebovává palivo a to určuje, jak daleko dokážete doletět.
Negativní rysy postav ve hře půjde odstranit splněním určitých úkolů.