Skip to main content

StarCraft II s povinnou online aktivací

Ale jinak se prý Blizzard pirátů nebojí...

Nejen že Starcraft II nebude podporovat hru po lokální síti, proti čemuž podepsalo petici už 100 tisíc lidí. Další součástí ochrany proti pirátství se stane nepopulární DRM ve formě povinné online aktivace před prvním spuštěním hry.

Prohlásil to zástupce Blizzardu na setkání s fanoušky v sídle firmy. Doplnil, že vedle toho bude každý hráč jakékoli, i nemultiplayerové části Starcraftu II muset mít vytvořen svůj účet na službě Battle.net.

Naštěstí, po jednou úspěšně provedené aktivaci už při samotném hraní singleplayeru nebudete muset být připojeni k internetu. Ačkoli zůstání online vám poskytne nezanedbatelné benefity, jako přístup k vašim achievementům nebo seznamu přátel. Kladem je, že narozdíl od Command & Conquer 4 s neustálým ověřováním vašeho účtu tedy Starcraft II půjde hrát kampaň pro jednoho hráče i offline.

Jak píše fanstránka Starcraftcz.com, pirátství prý není pro Blizzard až zas takový problém. Dle jejich názoru je nejúčinnější metodou proti pirátům pokusit se vytvořit natolik nepřekonatelný zážitek, že už jinam hráči nebudou chtít jít. "Nemyslím si, že by se nějak mohli [piráti] vyrovnat všem těm věcem, které se chystáme vestavět do nového Battle.netu," slibuje hlavní designér Starcraftu II.

Mimochodem, do galerie dnes přibyly nové obrázky (tabulka níže).

Read this next