Skip to main content

StarCraft II: Heart Of The Swarm bude mít levelování hráčů

Bude zvyšování XP jako v RPG.

Blizzard oznámil, že v jejich dalším díle StarCraft II s přízviskem Heart of the Swarm bude systém vylepšování si zkušeností hráčů při hraní multiplayerových zápasů.

"V levelingovém systému Heart of the Swarm budou hráči získávat zkušenostní body při hraní matchmakingových módů a custom her na Blizzard mapách," říká společnost. "Budete získávat XP pro rasu, za kterou hrajete, za každou zničenou jednotku a budovu nepřítele. Zkušenosti získáte na konci zápasu a jakmile jich získáte dostatečné množství, posunete se na další level. Každá rasa bude mít maximální level 20."

Proč tohle všechno? Žádný zcela logický důvod není kromě toho, že se už leveluje ve všech hrách a ze zkušeností levelování nutí hráče pořád se k multiplayeru vracet. Takže jde pravděpodobně o způsob, jak hráče StarCraft II donutit, aby víc hráli multiplayer.

Tedy, za zvýšení levelů budete dostávat také bonusy. "Za levely získáte portréty a etikety, které můžete sbírat a vystavovat." Jinými slovy, získáte logo, se kterým můžete online na ostatní machrovat.

Level 20 tedy naštěstí neznamená nic pro jednotky, se kterými hrajete - ty budou mít pořád stejnou sílu, jako na levelu 1. Otázkou tedy je, proč má Blizzard potřebu přidávat do multiplayeru StarCraftu II takovou věc, když se nezdá, že by o MP nebyl zájem. Pořád se hraje a v obrovských počtech lidí.

Read this next