StarCraft II na konzolích nebude
A také nebude mít LAN multiplayer.
Rob Pardo, viceprezident herního designu v Blizzardu, prozradil hernímu serveru IncGamers, že není jediná šance, aby se jejich očekávaná strategie StarCraft II objevila na konzolích.
Blizzard se doposud odpovědi na případné konzolové verze svých her vyhýbal, ale ani je nepotvrzoval, ani nevyvracel. Rob Pardo to už ovšem definitivně rozsekl a jeho odpověď na otázku, zda se StarCraft II objeví na konzolích, je všeříkající. "Naprosto nulová šance," řekl v rozhovoru.
Blizzard se totiž podle jeho slov snaží zacházet s každou jejich hrou zvlášť a velký důraz dávají na to, na kterých platformách mohou fungovat. "Máme pocit, že na konzolích prostě nemůžeme vytvořit takový druh strategií, na jakých děláme."
"Už jsme to zkoušeli v minulosti. Snažili jsme se původní StarCraft převést na Nintendo 64. Funguje to, dá se ta hra hrát, ale je to naprosto jiná hratelnost než na PC. A my nechceme, aby měl hráč ze dvojky jiný zážitek na jiných platformách."
Rob Pardo také prozradil, že hráči nemají očekávat u StarCraftu II LAN verzi multiplayeru. Jediný multiplayer, který bude hra podporovat, bude online přes jejich Battle.net. Původní hra si získala kvůli své podpoře LAN velkou popularitu, takže je tento krok Blizzardu poměrně nečekaný.