Skip to main content

Star Wars hry od EA se inspirují Batmanem

A příští inFamous zase Assassins Creed.

Není to nějaký příslib, že by nutně muselo jít o akční adventury v otevřeném městě s boji na blízko. Šéf EA Andrew Wilson to dání netopýřího muže za příklad myslel trochu jinak:

"To, co Warner Bros udělali s Batmanem v sérii Arkham, bylo vzetí kořenů té značky a vystavění okolo nich her, které úzce souvisí s filmy a komiksy, osloví jejich fanoušky, ale zároveň žijí vlastním životem, protože nabízí hluboký a vtahující příběh," uvedl pro Fortune.

Přesně to samé chtějí provést EA s hrami na motivy Star Wars, které nebudou replikovat příběh určitého dílu filmových Hvězdných válek, ale jen budou čerpat z jejich univerza po svém.

Shodou náhod zrovna dnes zaznělo jiné podobné prohlášení a to od ředitele tvůrců inFamous: Second Son, který se chce s potenciálními příštími díly shlédnout v přístupu série Assassins Creed. Nikoli v hratelnosti, nýbrž v cestování série různými obdobími historie. Pokračování této městské akce z minulého týdne se proto může vypravit do kteréhokoli věku, za kterékoli pohlaví, v jakékoli zemi.

"Infamous má jakožto superhrdinská fikce široký záběr. Jakýkoli obyčejný člověk v tomto konceptu může být obdařen speciálními schopnostmi, ocitnout se v novém městě a rozhodovat se, jestli bude dobrákem či záporňákem," naznačil možnou budoucnost Nate Fox ze studia Sucker Punch pro OPM, pokud dostane od Sony zelenou pro čtvrtý díl.

Trikový filmeček inFamous Second Son

Read this next