Star Wars hry od EA se inspirují Batmanem
A příští inFamous zase Assassins Creed.
Není to nějaký příslib, že by nutně muselo jít o akční adventury v otevřeném městě s boji na blízko. Šéf EA Andrew Wilson to dání netopýřího muže za příklad myslel trochu jinak:
"To, co Warner Bros udělali s Batmanem v sérii Arkham, bylo vzetí kořenů té značky a vystavění okolo nich her, které úzce souvisí s filmy a komiksy, osloví jejich fanoušky, ale zároveň žijí vlastním životem, protože nabízí hluboký a vtahující příběh," uvedl pro Fortune.
Přesně to samé chtějí provést EA s hrami na motivy Star Wars, které nebudou replikovat příběh určitého dílu filmových Hvězdných válek, ale jen budou čerpat z jejich univerza po svém.
Shodou náhod zrovna dnes zaznělo jiné podobné prohlášení a to od ředitele tvůrců inFamous: Second Son, který se chce s potenciálními příštími díly shlédnout v přístupu série Assassins Creed. Nikoli v hratelnosti, nýbrž v cestování série různými obdobími historie. Pokračování této městské akce z minulého týdne se proto může vypravit do kteréhokoli věku, za kterékoli pohlaví, v jakékoli zemi.
"Infamous má jakožto superhrdinská fikce široký záběr. Jakýkoli obyčejný člověk v tomto konceptu může být obdařen speciálními schopnostmi, ocitnout se v novém městě a rozhodovat se, jestli bude dobrákem či záporňákem," naznačil možnou budoucnost Nate Fox ze studia Sucker Punch pro OPM, pokud dostane od Sony zelenou pro čtvrtý díl.