Skip to main content

Star Wars Battlefront bez kampaně a vesmírných bitev + CELÝ TRAILER

Všechny detaily, další obrázky, živý přenos...

Kvůli úniku z agentury AP byli EA nuceni uvolnit embargo předčasně než v plánovaných 19:30, takže internet dnes v podvečer po teaseru zaplavily první oficiální detaily o Star Wars Battlefront od studia DICE.

V Evropě pro PC/PS4/X1 vyjde o pár dnů později než v USA, 20. listopadu 2015. Za předobjednávku odmění přístupem k DLC Battle of Jakku o týden dříve (už 1.12.) než ostatním, pro něž bude v prosinci též dostupné zdarma. Budou to dvě mapy z příbuzného filmu o událostech předcházejících Star Wars: The Force Awakens (a krátce po Return of the Jedi) - koupit na Alza.cz.

Základní hra nebude obsahovat klasickou singleplayerovou kampaň, nýbrž předpřipravené, tzv. crafted mise, které se dají hrát buď sólo, s kamarádem ve split-screenu nebo kooperativně online. Funkce zvaná "Partner" dovolí dvěma přátelům sdílet zážitky, jejich odemknutí a narodit se v lokaci toho druhého. Tady je kompletní odhalovací trailer, všechno prý bylo natočeno přímo z enginu, bohužel ne z hraní (na akci se jinak všude ukazuje PS4 verze):

Watch on YouTube

"Star Wars Battlefront je pro nás v první řadě multiplayerová hra," vysvětlil to producent Patrick Bach pro IGN. Kooperativní mise za sebou mají být propojené, lišit se od klasického kompetitivního MP a být navržené tak, že si je lze zopakovat na vyšší obtížnost. Rozhodně prý nemáte čekat mise ve stylu dobytí určité sekce od někoho jiného, to by prý naplno nevtáhlo do Star Wars zážitku.

Maximální počet účastníků MP bitev bude obvykle 40, ale v některých specifických módech to může být nižší číslo. Hráči si během bitev budou moci svobodně přepnout pohled z vlastních očí do third-person kamery, stejně jako si přizpůsobit svou postavu, vybrat si zbraně, výbavu a schopnosti, zjistila reportérka EG přímo v kalifornském Anaheimu na slavnostní akci.

Mapy budou zasazeny na čtyři planety z Hvězdných válek: Tatooine, Hoth, Endor a předtím neprozkoumanou Sullust. EA výslovně nepotvrdili přítomnost bitev v otevřeném vesmíru - ty s největší pravděpodobností nebudou, a záměrně ani obsah z Prequel trilogie. Hovoří jen o soustředění se na epické bitvy na planetách, v traileru se přesto vyskytuje mnoho náznaků a Star Destroyer.

"Snažíme se vytvořit autentické prostředí Star Wars, což znamená vrstvu s pěšáky, nad nimi pozemní dopravní prostředky (jako speeder bikes či snow speeders), chodící roboty (typu AT-AT / AT-ST) a pak také další vrstvu s dogfighty, v nichž pilotujete X-Wingy, TIE Fightery či Millennium Falcona," dodali tvůrci pro PC Gamer. Lze to chápat tak, že vše se asi vždy odehraje na jedné mapě naráz jako v Battlefieldech. Prioritou vývojářů prý nyní je, aby planetární bitvy dokázali správně uchopit, zatímco bitvy ve vesmíru jsou prý velmi obtížný úkol (možná časem v DLC? Pro ně se zvažují planety Mustafar a Naboo.).

UPDATE 19:00 - Vedle výběru strany (Rebel Alliance proti Galactic Empire) si budete moci zvolit i hraní za postavy jako Boba Fett či Darth Vader, který povede tým k vítězství i se světelným mečem. Vše se bude odehrávat na pozadí původní trilogie Hvězdných válek. Zklamáním může být zjištění, že AT-AT dle některých postřehů nelze svobodně ovládat, nýbrž se pohybuje jen po předpřipravených kolejích, což DICE odmítli komentovat.

Předvedenou misí pro novináře byla Battle of Endor z filmu Return of the Jedi, kdy se vše sledovalo z očí lidského vojáka rebelů, vybaveného laserovou pistolí, tepelnými detonátory (vhodný pro sundání AT-ST) a energickým štítem. Rebelové byli v lese napadeni skupinou Stormtrooperů, za jejichž zabíjení hráč dostával Killstreak. Později si přivolal na pomoc letku Y-Wingů, kteří provedli bombový útok na mechanické monstrum ze vzduchu.

Překvapivé je, že SW Battlefront na rozdíl od Battlefieldu nebude obsahovat rozhraní Battlelog, tzn. nebude se už spouštět z internetového prohlížeče, ale s Battlelogem se prý jinak nadále pro příští Battlefieldy počítá.

UPDATE 20:00 - Bylo potvrzeno, že hra poběží na všech třech platformách v 60 snímcích za vteřinu. Press-site EA uvádí, že další platformy nad rámec PC/PS4/X1 budou upřesněny později. Vyzdihována je fotorealistická grafika (photogrammetry s focením objektů ze všech možných úhlů pro vytvoření co nejvěrnějšího 3D modelu) a fyzikálně založené rendreování.

Dále byla odkryta pětice in-game bonusů (zbraně či výbava) z o deset dolarů dražší Deluxe edice (detaily, GameStop). Obal vypadá shodně jako ten hlavní artwork výše, z oficiální tiskové zprávy EA jsme se už nic nového nedozvěděli.

Watch on YouTube
Watch on YouTube

Read this next