STALKER 2 pozastaven, motion capture pro cutscény přerušila válka
Namísto deníčku úplně jiné záběry.
GSC Gameworld jsou stále naživu. To je jediná dobrá zpráva oproti stavu před týdnem.
Jinak to jde s ukrajinským studiem od desíti k pěti, dokládá čerstvý vývojářský deníček, který je úplně jiný než všechny ostatní.
"Původně jsme vám chtěli ukázat, jak v našem motion-capture studiu připravujeme cutscény do hry, mluvíme s herci, píšeme scénář, ale pak přišla válka. Od té doby neřešíme hratelnost, nýbrž svou holou existenci," politovali ve videu se záběry z válečných útoků Ruska, který nejsou ze hry, nýbrž ze skutečnosti:
V důsledku toho je tvorba STALKER 2 logicky pozastavena, protože soustředit se na vývoj za takových okolností je prakticky nemožné. Namísto toho se studio zabývá tím, jak pomoci rodinám zaměstnanců, aby vůbec dokázali přežít. Stoprocentně tudíž nestihne vyjít o letošních Vánocích, jak se plánovalo.
"Ale rozhodně budeme pokračovat, až tuhle válku vyhrajeme," slíbili kyjevští autoři atmosférické herní série.