Stalker 2 pojede na Unreal Engine 4. Proč ta změna?
Neznamená to exkluzivitu Epicu.
Tahle zpráva by se správně měla zařadit pouze do rubriky novoročních kuriozit, protože šance, že hra bude někdy dokončena a vyjde, je velmi mizivá. Je to teprve podruhé, co o ní slyšíme od březnového artworku.
Každopádně GSC Game World oznámili, že jejich opětovný pokus o STALKER 2 bude poháněn Unreal Enginem 4.
Jedná se o změnu oproti minulým dílům série, které jely na vlastním X-Ray Engine a to hře tehdy umožnilo nabídnout výjimečnou, nadčasovou grafiku s úžasným nasvícením, stínováním i počasím.
Studio se pro řešení s Unrealem rozhodlo z toho důvodu, že byl pro jejich potřeby tím nejvhodnějším.
"Poskytuje nám to příležitost vytvořit hru, na kterou čekáte, s atmosférou napětí a záhad, s duchem a rodokmenem universa Stalker."
Krom toho prý hrála určitou roli i podpora modifikací, protože s Unreal Engine je jejich výroba snadná a přístupná.
Nicméně nemáme z toho dedukovat, že by volba technologie měla nějakou souvislost s teoretickou exkluzivitou obchodu Epic Games Store - způsob distribuce a platformy se dozvíme až později.