SSX: Deadly Descent přejmenováno
Ve hře budou cepíny, letecké obleky, laviny...
EA se rozhodla upustit od podtitulu Deadly Descent a nové SSX se tedy bude jmenovat pouze SSX. Ono Deadly Descent (tedy něco jako Smrtící sestup/klesání) odkazovalo na jeden ze tří hlavních typů módů, které ve hře budou k dispozici.
Kreativní ředitel Todd Batty prozradil v rozhovoru pro Game Informer, že nový přírůstek do série, Deadly Descent, bude pouze o přežití. V módu Deadly Descent tak nepůjde primárně o závodění či triky, ale o to, aby se hráč dostal z vrcholku hory až dolů a přežil to. V cestě mu má stát nejen terén samotný, ale také například laviny, padající krápníky a další překážky.
Zbývajícími dvěma módy jsou Speed Descent a Tricky Descent. Jak už názvy napovídají, ve Speed Descent půjde především o rychlost v tradičních SSX závodech a Tricky Descent bude o nejvyšším skóre dosaženého pomocí triků. Tvůrci potvrdili, že zůstávají věrní arkádovému stylu předchozích SSX her a závodění a triky byly v sérii SSX vždy klíčové.
Nové SSX nebude bohatší jen o mód Deadly Descent, ale i o letecké obleky, cepíny a podobné horolezecké nářadí. Nic z toho nebude jen tak na parádu a hráči se tak skrze tyto nástroje dostanou k novým herním mechanikám. „Když pomyslíte na všechny ty designové možnosti s leteckými obleky... Můžete vyskočit do vzduchu, udělat pár triků, rozevřít letecký oblek a přeletět tak obrovskou propast. Za to dostanete spousty bodů," prozradil Batty.
Díky cepínům pak budou hráči údajně moci provádět triky ne nepodobné těm ze série Prince of Persia. „Řekněme, že skočíte přes propast a sotva to zvládnete, sklouznete přes okraj, ale cepínem se zachytíte, vyskočíte nahoru a pokračujete dál," dodal Batty.
Na závěr ještě Batty naznačil, že v SSX bude i velmi silný multiplayer, o kterém ale bohužel v současné době nesmí mluvit.
Zbrusu nové ilustrační skeče z vývoje hry: