SSD z PS5 dramaticky změní, jak se tvoří herní světy
+ kvůli zrušené E3 má být řada her odhalena dříve.
Dělat hry pro současné konzole vedle toho působí, jako by snad byly z doby kamenné, přestože jsou ve skutečnosti staré jen sedm let.
To se SSD diskem z PlayStation 5 bude úplně jiná káva. Hráči hned zaznamenají zásadní rozdíl oproti PS4, vše bude mnohem plynulejší a okažitě zobrazené.
Prohlásil to Marcus Lehto z V1 Interactive, spolutvůrce Halo a nyní vývojář brzkého Disintegration pro VGC.
"Pro tvůrce herních světů bude přechod na PS5 velká změna. Umožní to rozlehlejší obsah, který se navíc načte mnohem rychleji. Hráči už nebudou muset čekat za loadovacími obrazovkami, jezdit půlminutovými výtahy ani sledovat nucené filmečky, jen aby se na pozadí něco nahrálo do paměti."
Tvůrci se už prý nebudou muset obávat problémů s pamětí, viz jak právě na to doplatila jedna lokalita z The Outer Worlds. A velmi se s tím momentálně potýkají i autoři Disintegration.
Mark Cerny ze Sony už nedávno uvedl, že PS5 bude schopna načíst 2GB dat za čtvrtinu vteřiny.
Vzhledem ke zrušení červnové E3 2020 prý dle analytika Daniela Ahmada došlo ke změně plánů s odhalením řady her. Namísto jejich představení v onom E3 týdnu bude vše rozfázované do mnohem delšího období: něco uvidíme výrazně dříve, něco zase o něco později. První řádné předvedení nextgen her má být také naplánováno na mnohem dříve, než kdy se měla konat E3 2020 (asi tím myslí tituly pro Xbox Series X od Microsoftu).