Skip to main content

Spuštěn Kickstarter pro Shadowrun: Hong Kong

Výběr peněz ovlivní délku hry.

Kdo měl Harebrained Schemes za zlé, že se po úspěchu minulého dílu a datadisku této cyberpunkové RPG tahovky znovu drze vypravili na Kickstarter prosit o podporu fanoušků, uklidní se po zjištění myšlenky dnes večer spuštěné kampaně.

Jejím smyslem ani tak není shánění peněz na pokračování z Hong Kongu, na to je nastavení cílové částky 100 tisíc dolarů příliš nízké (minule byl potřeba čtyřnásobek, nyní už je engine hotov). Ani sondování zájmu publika, ten očividně existuje, viz i vybrání skoro poloviny peněz za úvodní hodinu po startu. Nýbrž něco jiného: přispěvovatelé mají možnost ovlivnit, jak bude hra dlouhá a co všechno v ní bude.

Základem je délka hry 12 hodin, ve stejné kvalitě vyprávění jako v Dragonfall Directors Cut, s novým příběhem atd. Ale v závislosti na pokoření cílů na Kickstarteru se může délka prodloužit až na 20 hodin.

Nový díl se pokusí vystihnout asijskou atmosféru Hong Kongu roku 2056, který je jiným, dynamičtějším místem než předešlý Berlín. Od něj hru odliší i nadpřirozené prvky, sféra hráčova vlivu na okolí (reputace) či menší linearita, resp. otevření světa pro prozkoumávání.

Shadowrun: Hong Kong je naplánován už na srpen letošního roku, pouze pro PC, takže už nikoli na tablety jako dříve, což má tvůrcům dovolit naplno využít vysoký výkon moderních PC, s celkově lepší grafikou. Více na Kickstarteru.

Watch on YouTube

Read this next