Spuštění Natalu bude velké jako u X360
Microsoft chce oslovit lidi, kteří nikdy nehráli.
Shane Kim z Microsoftu má opravdu velké plány. Pro server Kotaku prozradil, že jejich projekt Natal má stejnou důležitost jako konzole Xbox 360 a podle toho také bude vypadat zahájení jeho prodeje. Microsoft bude investovat do propagace Natalu podobné částky, jaké investoval při zahájení prodeje konzole Xbox 360, takže lidé za oceánem mohou očekávat, že na ně bude Natal koukat z každé reklamy v televizi a na každém rohu bude na nějakém billboardů. Nejde ovšem zdaleka jen o propagaci.
"Jakmile bude připravený hardware a software, nedáme Natal prostě jen do prodeje. Musíme zajistit, aby v době, kdy se spustí prodej, existoval i obsah, se kterým bude Natal fungovat. V době spuštění musí existovat kvalitní hry pro Natal. Je to úplně to samé, jako když se dává do prodeje nová herní konzole."
Analytik Michael Pachter z prestižní společnosti Wedbush Morgan Securities předpokládá, že k zahájení prodeje Natalu bude třeba, aby existovalo už alespoň třicet různých her, které s Natalem půjdou hrát.
Zajímavé je také, koho chce Microsoft s Natalem oslovit. "Nezajímáme se o příležitostné hráče nebo o majitele Playstation 2, kteří se ještě neodhodlali k upgradu. Zajímá nás těch šedesát procent domácností, které videoherní konzole vůbec nemají. Ovladač byl vždycky tím problémem. Tou bariérou, které se tito lidé obávali a kvůli které se zatím hrát neodhodlali. Natal právě tuto bariéru boří." Microsoft má rozhodně velké plány - více o Project Natal zde.