Splinter Cell Remake půjde projít bez jediného zabití nepřítele
Vyjádření autorů i k tomu, zda vám hra něco odpustí.
Nedávno jsme tu měli první koncepční artworky z předělávky prvního dílu Splinter Cell a teď se o hře mluví znovu díky původně přehlédnutému vyjádření autorů v narozeninovém videu série.
Kreativní ředitel Chris Auty tam prohlásil, že by rádi, aby bylo možné celý remake projít bez jediného zabití nepřítele. Tedy od úplného začátku až po závěr hry.
Je to prý pro ně velmi důležité, učinit takový krok vpřed, i pro všechny mistry stealthu a perfekcionisty.
Cílem podle jeho kolegy (senior game designér Andy Schmoll) jinak je, aby poskytli hráčům více příležitostí, jak deeskalovat některé nastalé herní situace.
V originálu to fungovalo tak, že vám nic neodpustil, každá chybička byla potrestána, spustil se alarm a když se to opakovalo třikrát, mise byl konec. Remake má být v tomto směru trochu mírnější, čili nebude vás tolik trestat.
"Sam je ultimátním agentem, má k dispozici enormně výkonnou sadu nástrojů a hraček, takže i v případě, že propásl vhodný okamžik k něčemu, stále mu zůstane celá řada dalších možných řešení situace, i díky pohybovým schopnostem a mrštnosti. Také se stále může podívat pod dveřmi, jak to za nimi vypadá, a dle toho vše naplánovat. Budeme se snažit ve hře navodit momenty velkého napětí, aby byl hráč donucen použít různé nástroje a dokázal správně reagovat," dodal Auty.