Skip to main content

Spider-Man si vypůjčil starý mechanismus z Assassina

+ volby obtížnosti.

Mnohými nenáviděné prvky z Far Cry či Assasina, které byly tak často recyklovány v různých sériích UbiSoftu, až mu došlo, že škodí a raději je v nejnovějších dílech už raději nepoužil, tudíž je lze považovat za zastaralou záležitost.

Lezení na věže pro odhalení nové části mapy si od nich totiž vypůjčí nadcházející Spider-Man (Alza.cz).

Musí tedy vyšplhat na věže po celém Manhattanu (a že jich je spousta - v každé čtvrti pár, např. v Chinatown, Central Parku či Hell's Kitchen), aby se dozvěděl lokality bodů zájmu, jako jsou vedlejší mise či sbíratelné předměty.

Problémem je, že tenhle zvolený herní mechanismus moc nesedí s příběhem hry: Peter Parker totiž už touto dobou má být v pokročilé fázi "kariéry" pavoučího muže, krom toho žije v New York City po celý život, takže by ho měl dostatečně znát a nikoli teprve objevovat.

Z knižních a komiksových předloh však rozumně čerpají jiné věci, třeba easter eggy či volba obtížnosti. Hráči si budou moci zvolit ze třech úrovní, přičemž je lze změnit v průběhu hraní.

"Friendly" bude nejsnazší volbou pro příležitostné hráče. "Amazing" odpovídá normální obtížnosti v jiných hrách. A konečně "Spectacular" je nejtužší volba vhodná spíš pro zkušené hráče. Není zatím známo, co vše ve hře tyto volby ovlivní, ale jisté je, že nepřátelé se nebudou přizpůsobovat levelu hrdiny, nicméně počítá se s tím, že hra bude postupem času náročnější.

Read this next