Spider-man nezvládne 60 snímků za vteřinu
Zato i z vlastních očí.
Chtít po hardwaru PlayStation 4 Pro, aby utáhl hry v komplexním otevřeném městě v 60 snímcích za vteřinu, je asi nereálné.
PS4 exkluzivní akce Spider-man (Alza.cz), ve které studio Insomniac zužitkuje bohaté zkušenosti, rozpočet od Sony a slavnou licenci na pavoučího muže, neuspokojí ty nejnáročnější technofily.
Dle slov tvůrců na Twitteru pojede "jen" v 30 snímcích za vteřinu a rozlišení 4K dosáhne pouze metodou tzv. temporal injection, tedy nikoli nativně, to bychom prostě po nich chtěli už moc.
"Aby se hrálo aspoň v 1080p v 60 fps, to pro nás nebylo volbou. Optimalizujeme pro co nejlepší zážitek a chod na PS4 i PS4 Pro."
Hra, která nadchla nedávným E3 demem a zklamala odkladem na příští rok, jinak bude obsahovat i pohled z vlastních očí. Ovšem nikoli volitelný kdykoli dle přání hráče, nýbrž automatický jen v určitých herních situacích.