Spider-Man bez dynamické změny denní doby
+ jak vyždíme PS4, minimum mačkacích miniher.
Z magazínu Game Informer, který měl obálkové preview, se k nám postupně dostávají různé drobky o pavoučím muži, nedávno potvrzeném na 7. září 2018.
Spider-man (Alza.cz) kupodivu nebude obsahovat plynulou změnu denní doby jako většina her s takovým rozlehlým otevřeným světem.
Důvodem je, že designéři ze studia Insomniac si chtějí udržet kontrolu nad nasvícením, které je prý fantastické, a nad vyprávěním příběhu. Jinými slovy potřebují, aby se některá mise odehrávala ve dne a jiná zase za tmy, protože jinak by to mohlo dopadnout špatně.
Když se jich zeptali, jak využijí výkon PlayStation 4 Pro, uvedli, že ji ždímou na maximum. Proto se raději rozhodli pro konzervativních 30 snímků za vteřinu, aby nemuseli mít starosti s plynulostí a pro lepší vybalancování mezi výkonem a krásou.
Přesnou velikost hry na harddisku konzole zatím neznáme, pouze bylo naznačeno, že to rozhodně nebude malá hra, tzn. že si pro sebe ukousne hodně místa.
A pokud byste se obávali přílišné lineárnosti či přehnaně mačkacích (QuickTimeEvents) miniher, jak se to zdálo z některých starších trailerů, můžete být v klidu:
"Všimli jste si nějakého QTE v záběrech od Game Informeru? V celé hře je pouze pár míst, kde se tyto filmové minihry vyskytují," odpověděli tvůrci na Twitteru.