Sony se spolčila s autorkou Assassins Creed pro exkluzivitu na PlayStation
Jade Raymond má nové studio.
Jade Raymond, zakladatelka společností Ubisoft Toronto a Motive Studios a jedna z tvůrců, kteří stojí za trháky série Assassin's Creed, oznámila vznik Haven Entertainment Studios Inc. - nového vývojářského studia se sídlem v kanadském Montrealu.
Raymond dala dohromady tým světové kvality tvořený členy s více než desetiletou zkušeností v oblasti vývoje mnoha populárních her a herních sérií. Studio dostojí svému názvu (haven = útočiště) a bude sloužit jako útočiště pro hráče z celého světa - bavit je, spojovat a vytvářet vlastní komunity. Vize útočiště se naplno projeví také v samotném studiu, jehož hodnoty se budou opírat o transparentnost a vzájemný respekt.
Společnost Sony Interactive Entertainment pokračuje ve svém závazku podporovat kreativní talent a posouvat hranice inovací. Proto dnes potvrdila investici do nového studia a jeho prvního projektu, zatím neohlášené nové značky pro PlayStation.
„Sony Interactive Entertainment je hrdým podporovatelem a investorem studia Haven," uvádí Hermen Hulst, Head of PlayStation Studios. "Rozumíme výzvám a přínosům v budování nových kreativních týmů, stejně jako Jade se svými bohatými zkušenostmi, které v minulosti pomohly při vzniku těch největších herních sérií. S nadšením vyhlížíme zářivou budoucnost Haven Studios a jeho prvního projektu, který je v současné době ve vývoji."
"Jsem velmi nadšená z této příležitosti vrátit se ke svým kořenům a pracovat s tímto talentovaným týmem na vytvoření nové IP společně," řekla Jade Raymond, CEO a zakladatelka Haven Studios. Spuštění nezávislého studia s podporou společnosti Sony Interactive Entertainment nám dává plnou svobodu posouvat hranice s podporou vydavatele, který hluboce rozumí tvůrčímu procesu výroby her a je známý výjimečnou kvalitou a pro hráčským přístupem na prvním místě."
Jade Raymond je CEO a zakladatelkou Haven Studios. Raymondina vášeň pro herní průmysl se datuje již do jejího dětství v Montrealu. Do odvětví se později zapojila jako programátorka a od té doby se zaměřuje na přinášení inovací a nových herních mechanik do akčních adventur a online her pro více hráčů. Za posledních 25 let prokázala svou vášeň pro všechny aspekty vývoje her, když si vyzkoušela klíčové role v programování, designu, produkci, vedení studia i ve výkonných pozicích. Známá je především díky podílení se na vytváření sérií Assassin's Creed a Watch Dogs, založila také studio Toronto Ubisoft, které pod jejím vedením vyvinulo trháky jako Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist.
Naposledy působila jako viceprezidentka Google's Stadia Games and Entertainment. Před příchodem do Googlu působila jako SVP a Group General Manager ve společnosti Electronic Arts 'PopCap Vancouver a Motive Studios (Montréal), které založila v roce 2015. Raymond byla také zodpovědná za portfolio konzolových a počítačových softwarů Star Wars v EA.