Sony se ptá hráčů na názor na uplynulých šest let s PS4
+ nová TV reklama na PS VR.
Meziročně sice odbyt PlayStation 4 výrazně poklesl (dle dat NPD za říjen 2019 to bylo v USA oproti říjnu 2018 u veškerého herního hardwaru o 41 procent), ale Sony to zase jistě dohoní slevami chystanými na Black Friday.
Mezitím rozeslala majitelům konzole dotazník, jak byli spokojeni s uplynulými šesti lety ve společnosti PS4.
"Věříme, že jste si užili prozkoumávání nových světů, soupeření s nejlepšími kamarády online či vytvoření nových přátelství," píše se u zahájení ankety, jak ji někdo zdokumentoval na Redditu.
Zkrátka Sony chce od vás slyšet zpětnou vazbu, aby mohla nadále pro hráče tvořit skvělé věci, čímž se nepochybně myslí zakomponovat všechny sesbírané ohlasy do PlayStation 5 - proto patrně tak dlouho dopředu, aby se to ještě dalo stihnout. Celé toto ohlédnutí zpět je jasným indikátorem, že se blíží konec PS4 generace.
Sympatické je, že navzdory příchodu PS5 za rok se stále investuje do propagace současných herních zařízení. Nedávno jsme tu měli TV reklamy na samotné hraní, pak na výkon PS4 Pro a nyní přišel na řadu headset PlayStation VR.
Malé varování ve spotu s motelem a benzínkou komicky varuje, ať se o to samé nepokoušíte doma, protože vše, co vidíte, jsou trénovaní profesionálové v bezpečí studia: