Sony nepožírá studia jako jiní, říkají Media Molecule
Vděk.
Působí to jako zjevná narážka na akvizice, které běžně dělají například hamižní Electronic Arts či Microsoft a hráči je za to nesnášejí.
Odkoupí do té doby prosperující a nadějné studio, vnutí mu svou firemní politiku, zavedou byrokracii, nařídí dělat nějaké jiné hry, tím znechutí část zaměstnanců, kteří odejdou, a pak to jde už jen z kopce.
Tak to ovšem v Media Molecule necítí. Tvůrci LittleBigPlanet se naopak pod Sony, která je převzala ve 2010, cítí úplně skvěle. Promluvili o tom ve výročním interview pro PushSquare:
"Všichni z nás už nějaké akvizice zažili, takže jsme to brali velmi vážně. Jak víte, Sony má výbornou historii v tom, že nepožírá a nelikviduje studia, které odkoupila. Připravovali jsme se na to pár let, které byly takovým tréninkem, aby se to zvládlo".
Šéfka Siobhan Reddy vypíchla, že Sony do Media Molecule hodně investovala a byla schopna na svá bedra vzít mimořádně riskantní projekty jako Dreams, kterým by nejspíš kdekoli jinde pšenka nekvetla.
"Samozřejmě existují různé důvody, proč k akvizicím dochází. Pro nás to bylo hlavně o snaze o inovace a kam dál se můžeme posunout v tvorbě uživatelsky generovaného obsahu," zakončila své vyjádření vděku.