Sony: Move je dostatečně přesný
Není potřeba to zlepšovat firmwarem.
Sony je schopna vylepšit přesnost svého ovladače Move skrze aktualizace firmwaru, ale zatím to prý není potřeba. „Skutečná otázka je, zda to chceme udělat? Zatím jsme od vývojářů neslyšeli žádné požadavky na zlepšení přesnosti," řekl v rozhovoru pro anglický Eurogamer Anton Mikhailov, softwarový inženýr v oddělení vývoje a výzkumu Sony. „Sem tam je tam pár chybiček a ty můžeme opravit, ale většina her ani nevyužívá plnohodnotnou přesnost."
Mikhailov řekl, že většinou je problém, když hráči musí něco udělat přesně – nikoliv naopak, kdy by nepřesnost Move brzdila hru. Za příklad dal Mikhailov stolní tenis v kolekci Sports Chapions na nejvyšší obtížnost, kdy hra eliminuje veškeré asistence: „V tomto případě přemýšlíte nad tím, jak moc přesné to musí být? Musíme se rozhodnout. Prostor pro ještě přesnější ovládání tam je."
Ovládání a animace postav se v brzké budoucnosti podle Mikhailova výrazně zlepší a to proto, že většina her pro současnou generaci konzolí byla nastavena pro klasický ovladač. Začne to prý ale u základních věcí: „Lidé začnou experimentovat se základními prvky. Různé úhly kamery a různá nastavení HUDu, aby byl působil zážitek blíže hráči a byl víc propojený s hrou."
Move ale není dokonalý a je si toho vědom i jeho tvůrce: „Jsou tam nějaké závady, kterých si lze všimnout a každý si je toho vědom. Podle mého názoru je to docela dobré, na to, kolik jsme na to měli času. Tohle ale můžeme zlepšit a v budoucnu to bude mnohem lepší," uzavřel na pozitivní vlně Anton Mikhailov.