Skip to main content

Sony: Kinect pomohl Move v médiích

Nebýt Kinectu, tak se o Move tolik nemluví.

Shuhei Yoshida, prezident Sony Worldwide Studios věří, že PlayStation Move by tak nevzkvétal v očích veřejnosti, kdyby nebylo Kinectu. Přímé porovnání s Kinectem podle něj PlayStation Move pomohlo.

„Od doby, co jsme loni na E3 oznámili Move, jsem byl vždycky šťastný, že Microsoft dělal z Project Natal takové haló. V širším směru jsme zaškatulkovaní jako pohybové hraní – pokud by byl ale jenom Move, neměli bychom tolik pokrytí od médií a zákazníků," říká Yoshida.

„Protože je to pořád Kinect versus Move, nebo Natal verus pohybové ovladače... Vždycky jsem cítil, že nám to pomáhá sdělit lidem, co je na Move unikátního. My jsme chápali už od začátku rozdíl mezi tím, co se pokouší dělat Microsoft a tím, co děláme my."

Yoshida tím ale nechválí Kinect nebo Microsoft. Sony o takové technologii prý již několikrát uvažovala, vždy ji ale odmítla. Podle Yoshidy nejsou 3D kamery nic nového, ani nic tajného. Spousta firem s nimi experimentovala, včetně Sony.

Sony zkoumala technologie 3D kamer v období PlayStation 2, ale nakonec od této technologie upustila. „Pokud si vzpomenete, tak jsme kdysi měli raný prototyp 3DV nebo Primesense kamery a dělali jsme na tom prezentaci na jedné konferenci. Takže ano, s touto technologií jsme velmi, velmi dobře obeznámení," uzavírá Yoshida.

PlayStation Move je v prodeji čerstvě několik dnů a Kinect se začne prodávat 10. listopadu tohoto roku.

Read this next