Sony: Home je obrovský úspěch
Virtuální předměty v něm vydělávají.
PlayStation Home je prý pro Sony obrovsky úspěšné. „S takovými čísly, jaké máme my, je bez debat, že Home je obrovským úspěchem pro celou naši společnost. Je to něco, na co jsme velmi hrdí.“ Chlubí se Jack Buser, šéf Home.
Čísla pravidelných hráčů, nebo spíše uživatelů, Buser nezveřejnil, ale prozradil, že na Home proběhlo již 14 milionů přihlášení. Z těch, kteří používají Home pravidelně, trvá průměrná doba pobytu v Home 70 minut a z těch Home vyzkoušelo 85 procent uživatelů již někdy předtím.
Služba Home je k dispozici uživatelům PS3 zdarma a jediné, co jí tak může generovat zisk, jsou prodeje virtuálních předmětů. Buser opět nezveřejňuje žádná čísla, ale říká, že každý virtuální předmět který kdy vytvořili, byl ziskový.
„Pro Home jsme vydali přes 5 tisíc virtuálním předmětů a víme, že jakmile se splatí, začnou být ziskové. Proto vidíte, že vyrábíme ohromné množství virtuálním předmětů, protože je to pro nás byznys s velkou marží.“ Prozrazuje Buser. Buser dále nabízí malý pohled do budoucnosti Home: „Celé se to bude točit kolem rozšiřování světů vašich oblíbených her uvnitř Home. To je další velký pilíř naší strategie, ve které chceme pokračovat.“
Home může být pro Sony úspěšný, otázkou ale je, co to znamená „úspěšný“ a na kolik se jedná o výdělečný produkt. O Home nejde příliš slyšet a to ani ze strany hardcore hráčů, ani novinářů. Zajímá tak spíše občasné hráče?