Skip to main content

Sony hlásí 300% navýšení prodejů PS3

Slim verze konzole hýbe trhem.

SCEA (Sony Computer Entertainment America) hlásí, že od 1. září, kdy došlo k příchodu nové verze konzole PS3 - PS3 Slim, se 120 GB harddiskem a cenou 299 USD, došlo k 300 % nárůstu prodejů hardwaru.

Samotné tržby za PS3 hardware zaznamenaly vzestup o 140% - při srovnání prvního týdne v září, kdy se na trhu objevila zlevněná a dále ještě nová verze PS3, s týdnem předcházejícím. V Sony přitom plánují masivní předvánoční marketingovou kampaň "It Only Does Everything", propagující PS3, od které si slibují setrvání na aktuální pozici lídra.

Výše uvedené by se jim mohlo povést i díky příchozím hrám. Podle průzkumu spol. OTX je mezi deseti nejvíce žádanými tituly, které hráči zamýšlejí koupit, hned pětice her pro PS3. Jako God of War III, Gran Turismo 5, nebo Call of Duty: Modern Warfare 2.

Sony nakonec zdůrazňuje, že 25 exkluzivních her cílených na konzoli PS3 v rozmezí předvánočního období a začátku příštího roku, jsou jenom ona pomyslná špička ledovce!

Read this next