Služba HOME inzerenty nezajímá
Tito spíše pokukují po PlayStation Network.
Virtuální svět Sony, aplikace Home, je podle posledních zpráv pro inzerenty nezajímavá. Tito mají zájem se spíše angažovat v rámci služby PlayStation Network.
John Rafferty, kreativní ředitel reklamní společnosti Publicis Denuo specializující se na digitální trh, o Home prohlásil: "Napoprvé se to tváří jako rozlehlý svět. Ovšem vzápětí zjistíte, že je hrozně prázdný." Jistě, je tu úzká provázanost např. s Red Bull, ale ostatním inzerentům stále nepřipadá Home dvakrát atraktivní. Za jejich malou účastí však může být skutečnost, že zde prezentovaná reklama je velice pracná. Mluví se dokonce o šestimístné částce, která je třeba pro vytvoření příslušného obsahu pro zdejší komunitu.
Pro zajímavost. Home aktuálně registruje přibližně 11 milionů uživatelů. Xbox Live jich má ovšem přes 20 milionů (platících) a PlayStation Network cca 40 milionů. Na rozdíl od PSN a Xbox Live jdou však velké pochyby o tom, že by číslo ve vztahu k Home znamenalo herní publikum, které je ochotno do tohoto virtuálního univerza pravidelně zavítat. Navzdory skutečnosti, že v předešlém roce došlo k jisté expanzi, jejímž výsledkem je pět desítek prostor a přes sto her k vyzkoušení.
Jedno je jisté, Home ani zdaleka nenaplnilo původní očekávání vkládané do téhle na první pohled revoluční služby. Uvidíme, jakým směrem se Home nadechne letos. Za připomenutí v tomhle kontextu stojí rozeběhnutí uzavřené bety Home (jenom pro pozvané), která naznačuje možné příchozí změny.