Slibujeme. Rollercoaster Tycoon World bude hezčí
Atari reagují na kritiku grafiky.
Po debutovém videu se v diskusích výjimečně všichni shodli, že takhle opravdu nemá vypadat PC hra v roce 2015. Spíš to působilo jako nějaká pár let stará odnož pro mobily.
Atari samozřejmě nejsou slepí a na sborovou kritiku se rozhodli zareagovat. Zčásti výmluvami, zčásti činy.
Jednak přešli na novější generaci Unity 5 enginu, s jeho lepším nasvícením a stínováním prostředí, což asi samo o sobě stačit nemusí. Důležitěji se jeví avizovaná změna uměleckého směřování, aby byla grafika realističtější a uvěřitelnější. Výsledky prý poprvé spatříme v létě.
Důvodem slabé grafiky ve videu prý byl složitý zrod Rollercoaster Tycoon World: "Od změny vývojářského studia vloni na podzim jsme se soustředili hlavně na funkcionalitu a technické věci na pozadí pro větší stabilitu hry, nikoli na vizuální kvalitu, na tu se zaměříme až podzěji," vysvětlil výkonný producent v blogu. Také tam předpověděl odklad vydání na konec roku, zkrátka dokud nebude hra skutečně hotova.