Sledujte celé tech-demo Alpha Point na Unreal Engine 5
+ zaostřeno na postavy.
Samozřejmě to svádí k úvahám, v jakém projektu by to asi tak mohlo být využito, protože jen tak z nudy to zjevně tvůrci Gears 5 nedělali a nějaký smysl to mít muselo, vedle naučení se a zkoušky nové technologie.
Každopádně jsme byli varováni, že tyto testovací grafické podklady nereprezentují žádný existující herní produkt.
Jak slíbili před pár týdny, The Coalition na konferenci GDC 21 předvedli tech-demo Alpha Point, které má ani ne minutu a točí se celé jen okolo relativně malé lokace.
Je to první práce tohoto týmu na Unreal Engine 5, aby se názorně ukázalo, co všechno je možné docílit s technologií Epicu na Xbox Series X a S. Microsoft připomněl, že ti samí lidé v roce 2019 vyždímali maximum ze čtvrté generace Unreal Enginu v Gears 5.
Veškeré nasvícení a odrazy jsou zde počítány v reálném čase s více než 100 miliony trojúhelníky (v Early Access verzi UE5 pro vývojáře).
K dispozici je i druhé tech-demo, v němž si grafici vyzkoušeli renderování postav. Na jejich tělo padlo 160 tisíc trojúhelníků a na tvář 31 tisíc. Opět to berme jen jako takový test, jak jednoho dne ve hrách na nextgenu budou vypadat obličeje: