Skip to main content

Sledujte hodinu hraní Lost Planet 3

Capcom chce otevřeností přesvědčit, že to nebude katastrofa.

Po všech varovných signálech ohledně (ne)kvality třetího dílu Lost Planet od nechvalně proslulého studia Spark Unlimited či výrocích o upuštění od outsourcování na Západě japonský Capcom správně usoudil, že jedinou cestou, jak to může ještě zachránit, aby ho celkově prodal plánovaných 1,2 milionu kusů i aby později mohl klást důraz na DLC (jak avizoval), je otevřená a upřímná prezentace samotné hratelnosti. A tak se dohodl s GameSpotem, kam producent Andrew Szymanski zašel okomentovat nezvykle dlouhý, hodinový průchod několika misemi srpnového Lost Planet 3 na zasněžené planetě, ať už po svých nebo v kabině mecha. Jak se vám zamlouvá, dokázalo vás to přesvědčit?

This article contained embedded media which can no longer be displayed.

Read this next