Skip to main content

Sledujte 12 minut z hraní Dark Souls 2

Co prozradilo video z IGN? Výcuc infa + YouTube mirror.

Úderem deváté hodiny večerní prožily na IGN i zde debut slíbené první pohybllivé záběry z hraní různých pasáží fantasy hardcore RPG Dark Souls 2, pokračování jedné z nejoceňovanějších her roku 2011, které rozhodně nezklamaly a zahnaly do kouta veškeré dřívější pochybnosti o přizpůsobení mainstreamovým hráčům, spíš se zdá, že hra kráčí ve šlépějích jedničky. Pokud by vám nešlapal vložený přehrávač, link na video je zde a pro jistotu jsme dodatečně níže přidali i mirror na YouTube:

This article contained embedded media which can no longer be displayed.

Ředitel vývoje z From Software v komentáři uvedl: "Jednou z věcí, které jsme se snažili vylepšit, byla grafika, aby vás do sebe více vtáhla jak vizuálně, tak emocionálně. Snažili jsme se o realističtější ztvárnění všeho ve hře, takže třeba louči je možné zapálit od ohně v dungeonu a když pak hoří hrdinovi v ruce, osvětluje celou (předtím temnou) chodbu i vrhá dynamické stíny, jak se s ní pohybujete. Rádi bychom také v designu levelů zdůraznili, že hra je skutečně ve třech rozměrech, viz pohled dolů pod sebe."

Nepřátelé, na které nečekaně narazíte ve tmě, mohou svými ranami rozbít kamenné sloupy, dřevěné bedny či dokonce celou stěnu i se dveřmi, tedy pokud jsou dostatečně rozzuření :) Nevyplatí se před nimi utíkat, protože o kus dál můžete narazit na další. Každý nepřítel prý bude reagovat specificky, např. po vás hodí sekyru, co se vám zabodne do hlavy, čemuž se dá mečem zabránit, máte-li dostatek zkušeností. Hráčům toto různé chování kreatur umožní naučit se jejich slabá místa a přizpůsobit tomu svou strategii.

V pozdější části videa si všimněte vlajícího oblečení na postavě v zámečku se schody, kde se v minulosti prováděly experimenty na dracích, což poznáte podle všude se povalujících koster jejich tlam. "Chtěli jsme, aby byl hráč vystresovaný, neustále nervózní a bál se vkročit do dalších chodeb. Druhy smrti, které vás ve hře mohou potkat, totiž budou velmi pestré i nečekané," čímž se naráží na stádo agresivních divočáků a pád z útesu do moře nebo na přejetí koňským spřežením pádícím v parádně nasvětleném tunelu. Fanoušky asi potěší, že tzv. keymouths mohou spustit různé události a že předměty pro ně půjdou využít na vícero místech v levelu a v době, když oni sami budou chtít.

To nejlepší ale přichází na úplný závěr dvanáctiminutového videa, kdy uvidíte, že ten visutý můstek přes propast s létajícími hejny draků všude okolo z prvních screenshotů nebyl podvrhem v Photoshopu, nýbrž že takto hra opravdu vypadá a také že ten provazový most mohou nepřátelé i s vámi zničit...

Dark Souls 2 pro PC, PS3 a X360 zatím nemají datum vydání, nejspíš se objeví až v roce 2014 - více v novém traileru, starším preview a kompletním zpravodajství.

Read this next