Skyrim: víc úkolů, méně větvení
Dva typy brnění a hospodské rvačky.
Vývojáři z Bethesdy v posledním “rozhovoru” s fanoušky na oficiálních fórech prozradili, že struktura úkolů ve Skyrim bude podobná spíše Oblivionu, než Falloutu 3. Ve hře by tedy mělo být mnohem více úkolů, ale méně větvení a možností kam daný úkol směřovat.
Často prý ve hře narazíme na úkol, ve kterém se budeme muset rozhodnout jestli udělat to, či ono, jestli jednu postavu nechat žít, či zabít. Hlubší větvení ale ve většině úkolů čekat nemáme.
Z dalších otázek, které na tvůrce padly, byl třeba dotaz na změnu postavy v příšeru - na to vývojáři neřekli ani ano nebo ne, “Tohle necháme radši otevřené, dokud hra nevyjde.” Co se týče brnění, bude Skyrim velmi podobný Oblivionu, nikoliv Morrowindu. Vývojáři také odstranili možnost středního brnění - ve hře bude tedy pouze lehké a těžké. Jedná se prý o designové rozhodnutí, kdy se tvůrci chtějí soustředit pouze na dva typy brnění a ty udělat perfektně a dostatečně odlišně.
Fanoušci vztahů ve hrách jistě potěší fakt, že ve Skyrim si budete moci z NPC udělat přítele a dokonce se budete moci i oženit/vdát. A pokud budete mít dům, vaše manželka či manžel se k vám nastěhuje.
Další novoty jen telegraficky: ve hře budou nově také hospodské rvačky, hlavní hrdina bude mít hlas, ale nebude mluvit, pouze vzdychat a hekat při soubojích, hru budete moci hrát i po dohrání hlavního příběhu a karma nebude numerická, pouze abstraktní.