Skip to main content

Skyrim bez jakékoliv formy multiplayeru

Zato bude podpora DirectX 11.

Pokud jste doufali alespoň v kooperativní multiplayer v nadcházejícím Skyrimu, můžete se na něj přestat těšit. Hra se soustředí pouze na singleplayerovou část, kterou údajně tvůrci stihnou tak tak. Zaměřením na multiplayer by pak musela zákonitě trpět hra jednoho hráče, nebo by se musel Skyrim odložit.

„Lidé nás nejvíce prosili o draky a multiplayer. Tentokrát máme alespoň jedno z toho. My multiplayer vždycky řešíme, sepíšeme k tomu spousty nápadů, ale nakonec to zavrhneme. Ne že bychom ho neměli rádi, samotného mě napadá několik způsobů, jak to udělat zábavně. Ve výsledku by ale vývoj multiplayeru neumožnil udělat tu nejlepší singleplayerovou hru a na tom nám záleží," řekl Todd Howard v rozhovoru pro IGN.

Jakkoliv se tak v Bethesdě zřejmě na nějakém multiplayerovém titulu pracuje (psali jsme zde), hráči tak ve Skyrimu budou muset na multiplayerové prvky zapomenout. Je možné, že by ono údajně připravované MMO mohl být další titul ze série Elder Scrolls.

Howard také potvrdil, že všechny tři verze hry (PC, Xbox 360, PlayStation 3) se vyvíjí přímo v Bethesdě a že PC verze bude podporovat DirectX 11. Nemáme ovšem očekávat nějaké zásadní rozdíly od konzolových verzí, či příliš velké využívání DirectX 11 specifických efektů. Skyrim má prý na všech platformách vypadat téměř identicky.

Na otázku, zda bude ve Skyrimu jednorožec, odpověděl Howard žertovně: „Ten bude v DLC. Za sto dolarů." A budeme ve Skyrimu moci levitovat? „Další DLC. Tři sta dolarů," dělal si Howard srandu a odkazoval tak na první DLC do Oblivonu, které nabízelo dnes už slavné brnění pro koně za pár dolarů.

Read this next