Skyrim aktualizován pro všechny platformy
Verze 1.2 přináší důležité opravy i pro PC.
Bethesda na svém blogu oznámila vydání nového patche 1.2 (pro PS3 2.01), kterého se dočkají všechny tři verze hry - PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
Patch pro PlayStation 3 verzi Skyrimu je dostupný už od včerejška (viz. naše včerejší zpráva). PC a Xbox 360 verze hry by se měly dočkat během zítřka, tedy ve středu 30. 11. 2011.
Bethesda slibuje, že po vydání tohoto patche budou i nadále sledovat fóra, blogy a další místa a budou naslouchat problémům hráčů, které by mohli vyřešit v dalším případném patchi.
UPDATE 1.2:
- Zlepšeny občasné problémy s výkonem hry, které ovlivňovaly dlouhodobou hratelnost (PlayStation 3)
- Opraven problém, kdy se textury po instalaci na disk nezlepšily (Xbox 360)
- Opraven bug s jinou vzorkovací frekvencí než 44100Hz, který způsoboval pád hry při spuštění (PC)
- Opraven problém s projektily, které správně nemizely v dálce
- Opraven občasný problém, kdy host přišel na svatbu hráče mrtvý
- Dračí mrtvoly nyní mizí řádně
- Opraven vzácný problém, kdy draci neútočili
- Opraven vzácný problém s animací spících NPC
- Opraven vzácný problém, kdy mrtvá těla mizela předčasně
- Skeleton Key bude nyní fungovat řádně, i když hráč nebude mít v inventáři žádné paklíče
- Opraven vzácný problém s přejmenováním okouzlených zbraní a brnění
- Opraven vzácný problém, kdy draci po smrti nedali hráči duši
- Tlačítko ESC může být nyní použito pro odchod z menu (PC)
- Opraveny občasné problémy s citlivostí myši (PC)
- Obecné opravy funkcionality související s přenastavením tlačítek a ovládání (PC)
Mimochodem Skyrim je jedinou západní hrou, která obdržela v magazínu Famitsu maximální hodnocení, tedy 40/40 (hodnotí 4 autoři, každý může dát maximálně 10), jak informuje VG247.