Skutečný důvod zdržení Monster Hunter World PC
Upřímně.
Když jsme se začátkem roku dozvěděli o zpoždění PC verze Monster Hunter World (Alza.cz) až do podzimu, doprovázely to tradiční řeči o optimalizaci.
Nebyli by to ovšem japonští vývojáři s jejich upřímnou mentalitou, kdyby nepřiznali barvu, proč musíme na hru čekat třičtvrtě roku déle oproti konzolím:
"Víte, jde o náš první titul (našeho týmu) na PC, takže se chceme ujistit, že odvedeme dobrou práci. Než abychom tříštili síly během dokončování PS4/X1 verzí, kdy bychom beztak nemohli PC věnovat náležitou pozoirnost, raději si vezmeme čas navíc, aby byla konverze co nejlepší."
Producent Ryozo Tsujimoto z Capcomu pak GamesRadaru odhalil, v čem konkrétně je zakopán pes, což si asi spousta lidí neuvědomuje:
"Zatímco na konzolích používáme first-party matchmaking, který jen do hry připojíte a máte hotovo, ať už jde o PSN či Xbox Live, tak na PC s tím musíte strávit spoustu času navíc a rozchodit vlastní matchmaking. Věříme, že uživatelé PC přežijí, pokud dostanou skvěle optimalizovaný PC zážitek."
Vypadá to tedy jako podobná situace co u Destiny 2 na PC, ovšem tam Bungie potřebovali jen sedm týdnů, nikoli tolk měsíců.