Skull and Bones zatím nejhůře hodnocenou hrou roku a nelichotivé srovnání s Assassins Creed 4
Schytává to od hráčů.
U některých dlouho odkládaných her s trnitým vývojem je zřejmě lepší, pokud jsou včas zrušeny, než abychom byly svědky podobného "utrpení". To by ovšem nesměly čerpat státní dotace v určitých zemích, tudíž nezbývá než je za každou cenu dokončit.
A nedávná slova šéfa UbiSoftu, jak si dobře ospravedlní vyšší cenovku 70 dolarů, jak to má být titul AAAA kategorie, jak je to rozlehlý, plnohodnotný a kompletní titul, zní jako komedie.
Skull and Bones - vypuštěné v pátek 16. února - zatím v prvních dvanácti recenzích nasbíralo průměr 64 procent, zato od samotných uživatelů to schytává podstatně hůře. S průměrem 29 procent z více než dvou stovek ohlasů na Metacritic tak jde o nejhůře hodnocenou větší hru začátku roku.
Kritika se točí zejména okolo zklamání z hratelnosti, slabého designu a celkové nudy.
Mnozí srovnávají s prý mnohem lepším Sea of Thieves, případně se starým Assassins Creed 4: Black Flag.
Časté hlasy tvrdí, že jde jen o downgradovaný AC4, který je ale 13 let starý. Přesto z přímého videosrovnání níže vychází, že Skull and Bones má řadu oblastí hůře zpracovanou, například vodní hladinu, fyziku a další prvky: