Skip to main content

Skoro nikdo nezná PlayStation 4 Pro ani Scorpio

Průzkum v Americe.

Obří reklamní panely na fotbalové Lize mistrů na Pro zjevně nestačí, Sony bude muset v jeho propagaci přitlačit na pilu. Tak by se daly stručně shrnout výsledky společnosti Nielsen zabývající se analýzou amerického trhu o herním hardware do obýváku.

Podle nich je nejznámější konzolí PlayStation 4 (Alza.cz) a to ve všech kategoriích dotazovaných (celková populace, hráči starší 13 let, nehráči). U hráčů je PS4 známá skoro stejně jako X1, zatímco u ostatních je rozdíl mezi platformami větší.

Špatně dopadl model PlayStation 4 Pro. Přestože je na trhu déle než půl roku, slyšela o něm někdy méně než čtvrtina respondentů. Horší výsledky vykázalo jen Scorpio, ale tam to je zatím logické a není to problém, když zatím nedošlo k oficiálnímu představení (až na E3 za měsíc) a bude venku až na Vánoce 2017. PS4 Pro ani nepřináší nic navíc např. v Prey, viz včerejší test, větší výkon (i cenu) znatelněji využijete jen v pár exkluzivitách.

Zájem o koupi u nevlastníků konzole je prakticky shodný o stávající Xbox One, tak o Switch, o němž americká populace moc neví. I v této kategorii jinak vyhrála PlayStation 4. Celý průzkum čtěte zde - ač je potřeba ho brát s rezervou, 64 procent Američanů starších 13 let se dle svých slov řadí mezi hráče.

Read this next