Skenovací technologie tváří do NBA 2K15 vyrábí monstra
Namísto do sportu se hodí spíš do zombie FPS.
Když 2K před vydáním v oficiálním videu předvedli, jak bude do basketu nasnímána vaše tvář, byli z toho všichni paf. Jenže tato technologie nefunguje správně, jak by asi měla, hlásí zahraniční redaktoři.
Polygon měl problém hlavně s tím, že se mu v PS4 verzi nikdy nepodařilo dokončit skenování tváře. Kamerka u konzole totiž byla nesmírně citlivá a každý, byť drobný pohyb hlavy hráče, způsobil chybovou hlášku a nutnost restartu procesu.
To GameSpotu se využít funkci povedlo, avšak výsledek byl k ničemu, protože z toho často vzniklo ošklivé, až hrůzu nahánějící monstrum a ne druhý Michael Jordan.
Někdy ani tak nejde přímo o chybu hry, nýbrž o vzhled předlohy před televizí, se kterým se musí vypořádat. Není však výjimkou, že postava budoucího basketbalisty má více očí, několik nosů či úst - asi podle toho, jak se objekt při skenování mírně pohyboval. Někdy z toho dokonce vyleze i upír, jako dělaný pro nasazení do nejbližší akci se zombíky.
Tato údajně inovativní technologie má tedy ještě zjevně velké mouchy. Zůstává otázkou, jestli to vyřeší časem nějaký patch nebo zda se tvůrci budou muset omluvit.