Situace s Diablo MMO vyjasněna
Série se vydá úplně jinou cestou.
Kdysi byl Blizzard z myšlenky přetvořit Diablo v masivně multiplayerovou onlinovku nadšen, ale to už dnes neplatí a jeho pohled na věc se změnil.
"O Diablo MMO už nevedeme ani interní diskuse, protože Diablo je opravdu silné fantasy samo o sobě. To, že byste na serverech měli tisíce hráčů, by nijak dramaticky nezlepšilo herní zážitek," řekl na víkendovém Blizzconu hlavní designér obsahu Kevin Martens pro Kotaku.
Blizzard prý po vypuštění konzolových portů a datadisku zjistil, že Diablu více sedí hratelnost s menší skupinou čtyř lidí. Fanoušci ho prosí, aby toto číslo zvýšil na pět, což by klidně šlo, ale hra na to není vystavěna.
"Pokušení expandovat hru sociálním směrem a do velikosti nás už pustilo. Namísto překopání základní herní formule Diabla se budeme snažit ji ještě zdokonalit. A tím nemyslíme jen nové předměty či nepřátele, ale i významnější vlastnosti, které se mohou vyzkoušet ve veřejném testování," dodal vývojář.
Blizzardu se jinak moc líbí směr, kterým se vydalo Destiny, co se týče lootu a znovuhratelnosti, že tím posunulo dál žánr stříleček. Růst do výšky je prý je jedna varianta, ale existují i další, menší, jako třeba Rogue Legacy založené na náhodném generování zážitku.