Singleplayerovou kampaň do Star Citizen si hned tak nezahrajete
+ ohlédnutí za uplynulým rokem.
Netušíme, jestli to nějak souvisí s kauzou okolo Cyberpunk 2077, ale ty nejvyšší možné ambice šéfa Chrise Robertse jsou všeobecně známé už mnoho let. Cloud Imperium Games zkrátka nic netlačí k tomu, aby se někam honilo, navíc má díky crowdfundingu prakticky neomezený rozpočet. Přestože tento vesmírný simulátor je ve vývoji též od roku 2012, jako polský RPG hit z budoucnosti, stále je pouze ve fázi alfa.
Tohle oznámení na blogu, že si singleplayerovou kampaň hned tak nezahrajete, proto vůbec nepřekvapilo:
"Rozhodl jsem se, že bude nejlepší, když zatím neukážeme záběry z hraní Squadron 42 veřejnosti. Ani nebudeme probírat datum vydání do doby, než se ocitneme v cílové rovince a budeme si velmi věřit, že zbývající čas stačí k dokončení hry v kvalitě, jakou požadujeme."
Kdysi se interně plánovalo, že beta měla vylézt v druhém čtvrtletí 2020, ale nestalo se tak. V srpnu jsme se jen dozvěděli, že byla odsunuta o 12 týdnů. Jenže pak v říjnu tvůrci pouze neurčitě uvedli, že termín nebudou komunikovat.
Podívat se níže můžete aspoň na oficiální ohlédnutí za uplynulým rokem, co vše do Star Citizen přibylo, přestože vývoj komplikoval covid-19.
Nové úkoly, dopravní prostředky, vylepšení uživatelské rozhraní, kamery či herního světa, to jsou jen některé z novinek, co hra dostala.