Shadow Realms od EA má procházet předěláváním
Restart vývoje a odklad?
Zasvěcené zdroje Kotaku tvrdí, že vývoj akčního online RPG Shadow Realms od BioWare Austin má údajně procházet problémy a že došlo k jeho restartu.
Tato asymetrická hra z moderního fantasy světa, oznámená od EA na loňském Gamescomu, prý v říjnu začala podstoupovat značnou obměnu. I kvůli tomu se má vydání zdržet až do začátku roku 2017 (pro PC, PS4 a X1).
Podle několika insiderů, kteří hovořili s Kotaku, je důvodem větší integrace Originu a mikrotransakcí do hry. V EA to prý funguje tak, že pokud nějaká chystaná hra tyto interní technologie nepoužívá, vedení ji "potrestá" snížením rozpočtu nebo eventuálně zrušením, jako se to stalo Command and Conquer nebo naposledy odpískané MOBA Dawngate.
Nyní, když se BioWare do hry pokouší naroubovat více online služeb EA, dostali prý svěřeno více peněz na vývoj a mohou si tak dovolit vlastnosti, které předtím nebyly možné. Třeba plnohodnotnou kampaň, což může potěšit všechny, kteří nemají rádi F2P.
Že je kolem Shadow Realms něco v nepořádku, dokládalo odložení plánované uzavřené alfy, ačkoli komunitní manažer koncem roku prohlásil, že hra v žádném případě zrušená není. EA večerní spekulace Kotaku nijak nekomentovali.