Shadow of War na X1X s drasticky kratším nahráváním
Ale ve 30 fps.
Konečně se dozvídáme o jednom z konkrétních přínosů, kterými větší výkon přispěje k lepšímu hernímu zážitku i pro ty, kteří nemají 4K TV. A není náhoda, že se to zrovna týká hry s marketingovým partnerstvím s Microsoftem.
Middle-Earth Shadow of War (Alza.cz) bude na Xbox One X mít výrazně kratší nahrávací časy. Prozradil to šéfdesignér Bob Roberts pro GamingBolt:
"Testování hry lidmi v našem týmu probíhá i na Xbox One X. Co od nich slýchám, je zásadním rozdílem to, že zatímco na normálním Xbox One devkitu trvá načtení jednoho z našich herních světů (jsou rozlehlé a s plno věcmi k přípravě) obvykle několik minut, na Xku je to prý otázka pouhých pár vteřin."
Nikde samozřejmě není psáno, že to takhle zůstane i v říjnové finálce (do té doby asi proběhnou nějaké optimalizace), ale je to hezký příklad, kde hra těží z více přítomné paměti.
Co se týče chodu při samotném hraní, bude Shadow of War ve 4K ve 30 snímcích za vteřinu, nikoli v 60. Důvodem je prý to, že tvůrci mačkají z grafiky, co se dá, přesto stále vše šlape ve velmi plynulých 30fps, bez jakýchkoli propadů, a hraje se to báječně. Raději prý využívají výkon na HDR a 4K než na 60 fps.