Shadow of the Tomb Raider bude plný výzev i díky předělanému stealthu
Nové info.
Bude to konec příběhu lary, hra o vnitřním konfliktu hrdinky a o všem, čím si musí projít. Aby zažila vrcholy své kariéry, musí okusit i hořké chvilky.
Zářijový Shadow of the Tomb Raider (Alza.cz) bude obsahovat více kobek a systémy pro pohyb pod vodou, včetně možnosti prozkoumávat prostředí v 360 stupních pro hledání skrytých artefaktů a extra výbavy.
Chris Johnston, brand manažer z Crystal Dynamics, pohovořil s GamingBolt i o přepracovaném systému stealthu:
"Nevynalezli jsme znovu kradmý postup, nýbrž vyšperkovali jsme naše systémy. Pokud jste chyceni či detekováni, můžete se stáhnout do ústraní a chvilku počkat, než se veškerá umělá inteligence vrátí do svých běžných hlidkových činností. Umožňuje to hráčům vícero pokusů o průnik v těch samých oblastech."
Lara navíc nově bude moci použít bláto jako svou kamufláž. Pokud tedy bláto najde, může se v něm schovat. To prý dovolí splynout s vegetací a schovat se před vojáky, kteří okolo ní projdou.
Krom toho má být hra tentokrát vertikálnější než minule, když třeba vylezete vysoko do stromů a počkáte si tam na někoho jako predátor číhající na kořist.
Ohledně velikosti mapy nechtěl tvůrce hovořit nad rámec již dříve vyřčeného, že město je dosud největším rozcestníkem, co kdy v sérii bylo. Poskytuje to prý vysokou znovuhratelnost, zejména v ohledu výzev a vedlejších misí.
Na Xbox One X prý bude možné vybrat si klasicky z několika nastavení, ať už jde o 4K ve 30fps nebo 1080p v 60fps. Plody partnerství studia Nixxes s Nvidií pro vychytávky v PC verzi se dozvíme až časem. Verze pro Switch se momentálně neplánue, protože autory plně zaměstnávaly verze pro ostatní platformy. Jinak tvrdí, že i na obyčejných modelech PS4 a X1 vypadá grafika údajně velmi dobře.