Shadow of the Colossus PS4 stále běží na originálním kódu
Nové detaily.
Časopis Game Informer odvysílal půlhodinové povídání s producentem (Randall Lowe) a technickým ředitelem (Peter Dalton) z Bluepoint Games o jimi dokončovaném remasteru Shadow of the Colossus (Alza.cz), takže jsme se dozvěděli spoustu nových informací.
Hra na PS4 kupodivu stále běží na originálním kódu z PlayStation 2. Samozřejmě, nad ním je nový renderovací systém a nový systém animací, ale to hlavní, co zajišťuje hratelnost, zůstalo netknuto, což je určitě dobrá zpráva.
"Museli jsme se zpočátku rozhodnout, které systémy necháme z původní hry a které nahradíme. Po vizuální stránce se jedná o kompletně naší technologii z Bluepointu, to samé se týká všech animací," uvedli.
Cílem bylo, aby si remake zachoval duch a prezentaci originálu, jehož citlivý design od Team Ico byl prý úžasný. Ať už jde o použití barevnějších oblastí, použití mlhy, způsob, jak vyjádřili emoce, aniž by k tomu potřebovali dialogy, v tom prý byli opravdovými mistry.
"Zachovat to všechno je opravdu obtížné. Je v tom spousta vědomé práce, abyste upgradováním něčeho do standardů, jaké jsou hráči od moderních her očekávány, nerozbili originál. Tímto jsme ve studiu strávili zdaleka nejvíce času," praví autoři remasteru.
Snažili se o to, aby udrželi jeho integritu a aby vyhověli komunitě. Ta se prý může spolehnout, že pokud něco šlo podniknout v původní verzi, tak to bude možné i v remasteru. Platí to třeba i pro tajné oblasti ve hře - více o ní v nedávném videosrovnání.