Série Halo začne úplně nanovo a skutečně přechází na Unreal Engine
Už žádné přídavky pro Infinite?
Naspekulovalo se o tom dost a dost. Někteří to dříve smetli ze stolu s tím, že to mají být pouhé úvahy, ale teď se zdá, že se situace změnila a že už je zřejmě rozhodnuto.
Zasvěcený redaktor Jason Schreier z Bloombergu si už je naprosto jistý, že série Halo prodělá zásadní restart.
"Celé Halo i studio 343 Industries bude se vším začínat úplně nanovo. Jak s fungováním studia, tak se značkou Halo. Bude to totální reset všeho."
Propuštěno mělo být 95 zaměstnanců, zatímco ti zbylí mají pracovat na nové hře s dočasným názvem Tatanka - už na upřednostněném Unreal Engine. Prý to nemá být pouze Battle Royale hra, nýbrž něco většího.
Vypadá to, že ve studiu probíhaly nějaké interní boje a rozepře, jestli si nechat vlastní technologii nebo přejít na Unreal, ale ta druhá skupina patrně vyhrála.
Doplatí na to majitelé Halo Infinite. V důsledku změn totiž už pravděpodobně nedostanou žádný nový příběhový obsah coby DLC.
Sice byly nějaké interní nápady a nástřely, co s Infinite dál, postavené na Unreal Engine, ale to ovlivnilo propouštění. A logicky už teď po letech nemá smysl překopávat celé Infinite na nový engine, když je výhodnější soustředit se na příští projekt.