Série Halo údajně přejde na Unreal Engine
Zatím drb.
Pokud to je pravda, byla by to skvělá reklama pro Epic a jeho technologii, která je nepsaným průmyslovým standardem. A pomohlo by to i s náborem nejlepších zaměstnanců z branže.
Dle reportu na VGC údajně už mělo padnout rozhodnutí, že studio 343 Industries, které stojí za sérií Halo, mělo přejít na Unreal Engine.
Jinými slovy, poslalo by svůj vlastní Slipspace Engine do věčných lovišť a mohlo by se soustředit pouze na ten nejlepší možný obsah, aniž by muselo řešit paralelní vývoj enginu, což patrně dost komplikovalo vznik Halo Infinite.
Redaktor Jeremy Penter to na přelomu týdne zveřejnil s tím, že to zaslechl od vícero zdrojů. Vše pak podpořil i další novinář Jez Corden známý svými kontakty v Microsoftu.
Není ovšem jasné, co to bude znamenat pro Halo Infinite, u nějž je slíbena podpora po řadu příštích let. Bude snad celá hra předělána od nuly pro Unreal Engine? Nebo se to týká až dalšího pokračování?