Sekiro skoro na 4 milionech, bude čerstvý Crash, ale StarCraft už není bodem zájmu
Drobky od Activision Blizzard.
Fiskální konference Activision Blizzard přinesla hned několik zajímavých novinek.
Předně, březnová japonská rubačka od From Software, se stále báječně prodává. Sekiro: Shadows Die Twice už je nyní na 3,8 milionech kusů, což je údaj k 30. červnu 2019, tedy po třech měsících na trhu. Pro srovnání, za úvodních 10 dnů byla na 2 milionech.
Vydavatel dále potvrdil, že se máme těšit na oznámení dalších remasterů z nějakých jiných starých sérií. Jde o zjevnou reakci na bestsellery typu Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Spyro Reignited Trilogy a naposledy Crash Team Racing Nitro Refueled.
Zároveň však Activision vyjádřili zájem o tvorbu úplně nové hry s Crashem a Spyrem, tedy už ne oprášení, nýbrž čerstvého obsahu.
Oproti tomu v dohledné době, čili v příštích letech, nedostaneme nic nového od StarCraftu. Upozornil na to redaktor Kotaku Jason Schreier, který se odvolává na tiskovku firmy. Vypíchla tam úplně jiné značky, na které se hodlá soustředit (Candy Crush, Warcraft, Hearthstone, Overwatch, Diablo), tzn. na nový obsah či prozkoumávání nových obchodních modelů, zatímco StarCraft tam úplně chybí, z čehož se vyvozuje, že o jeho nástupce ztratila zájem - i kvůli odpískání té neohlášené first-person střílečky.
Co se týče letošního dílu Call of Duty: Modern Warfare, ten prý dostane největší přísun dodatečného obsahu, co kdy tahle série zažila. Už je ostatně v plném proudu vývoje.