Sekiro: Shadows Die Twice bude obtížnější než Dark Souls
+ žádný mulťák, odlišnosti.
V ruchu E3 tahle nová hra od From Software trochu zapadla (oznámení), tak se k ní pojďme na chvilku vrátit. Panovaly totiž určité obavy, zda to kvůli Activision v roli vydavatele nebude nějaká mainstreamová záležitost přístupná širokým masám, i kvůli mechanismu pro oživení hráče.
Tvůrci ujistili, že Sekiro: Shadows Die Twice bude pravděpodobně ještě obtížnější než Dark Souls (Alza.cz) či Bloodborne.
"Úrověň zábavy bude různá, lišící se hráč od hráče. Pokud patříte mezi ty, kteří si dávají načas, pečlivě plánují svůj další postup a zjišťují slabiny nepřítele, bude to titul vhodný právě pro vás. Když se vám podaří najít určitý postup, který funguje, dostaví se obrovská satisfakce," uvedl pro prezident studia a šéf vývojářů Hidetaka Miyazaki pro GameSpot.
Jiný typ hráčů, kteří preferují někam rychle naběhnout a spolehnout se na sílu své katany, prý zažije intenzivní zážitek, výzvu na vysoké úrovni. Japonští tvůrci se proto dopředu domnívají, že Sekiro uspokojí každý typ hráče.
Jinak se nejedná o součást Souls či Bloodborne sérií, nazdory určité podobnosti. Hra prý byla vyvinuta od nuly znovu, s novým konceptem a coby nový titul. Není to ani nějaká evoluce dosavadních sérií. Na druhou stranu From Software znají své fanoušky a samozřejmě se jim budou snažit zalíbit, nezklamat je něčím úplně jiným, než jste od nich zvyklí, takže základní hratelnost bude logicky totožná.
Sekiro nebude obsahovat žádný multiplayer (ani žádné drobné online funkce), takže si nebudete moci zavolat své přátele, aby vám pomohli, na rozdíl od Dark Souls. Důvodem je to, že hra je od samotného začátku navržená jako čistě singleplayerová záležitost. Vždy tedy nutně musíte hrát za nindžu, nebude tu žádný výběr tříd atd., což prý autorům umožní, aby se zaměřili na jedinou věc a propracovali ji až do hloubky.