SEGA kopíruje Civilizaci v nové PC strategii Humankind
První informace + odlišnosti, obrázky.
Tohle je tak do očí bijící, až to je úsměvné. SEGA už se patrně nemohla dívat na fiskální konference Take 2, jak Civilizaci neustále přibývají miliony prodaných kusů, a tak se rozhodla tuto legendu sprostě okopírovat - i se shodným stylem grafiky a nepřirozeně velkými jednotkami na hexadecimální mapě.
Pověřila proto vlastní studio Amplitude (tvůrci Endless Space, bývalí zaměstnanci UbiSoftu, na stejné úrovni co Creative Assembly či Relic), aby přichystali ambiciózní PC strategii nazvanou jednoduše Humankind. Vyjít má v roce 2020.
Stejně jako u předlohy to bude tahovka pokrývající období od Doby bronzové až po moderní věk. Hráči prý budou mít možnost zažít vše, čím prošlo lidstvo, včetně mnoha historických, kulturních, vědeckých, vojenských a jiných milníků. Záležet má jen na vás, kam lidstvo povedete, přičemž na výběr bude z až 60 různých kultur a mnoha osobností.
Důležitá je zmínka, že každý herní prvek bude historicky autentický, nicméně hráči je mohou nakombinovat, aby si vytvořili vlastní vizi světa.
Novináři, kteří si hru už vyzkoušeli, hovoří o odlišných, svěžích detailech. Zatímco základní formulka je totožná, se zakládáním měst, budováním jednotek, těžbou surovin, výzkumem, divy světa atd., výběr, za koho budete hrát, probíhá jinak než v Civilizaci. Takže nejprve si v Době bronzové zvolíte z několika nabízených tehdejších národů, jakmile se ale přehoupnete do další éry historie (z celkových šesti), všechny věci např. od Egypta z dřívějška vám zůstanou a máte možnost namíchat to s jednou z dalších deseti kultur a jejími specifiky. Čili postupem času se vaše města i armáda stanou takovou všehochutí s vlivem všeho možného, co jste po cestě nasbírali. Stejně tak se unikátně rozvinou i vaši nepřátelé, nemluvě o spoustě možných alternativ pro znovuhratelnost. Tahové bitvy mají být v odlišném rozhraní inspirovány spíš XCOMem a hráč má mít jen devět tahů k poražení protivníka.
První oficiální obrázky jsou rozhodně pěkné: