Sedm projektů má nyní rozděláno Bethesda
O co půjde?
Musí to být povznášející pocit: poskytnout obsáhlý rozhovor plný vábení, hádanek a mlžení, aniž byste přitom prozradili cokoli konkrétního. A sledovat, jak pak početné davy fanoušků tráví celý víkend spekulacemi, o co by asi mohlo jít.
Šéf Bethesdy takto pro IGN uvedl, že momentálně mají rozděláno celkem sedm různých projektů. Když odečteme ty dva už ohlášené - Skyrim pro Switch a Fallout 4 VR (prý plnohodnotný zážitek díky Pipboyovi a systému V.A.T.S.), co je ten zbytek?
Dva z těchto projektů jsou prý "klasické od Bethesdy". Pod tím si lze představit jedině další Fallout a The Elder Scrolls, ač to nebylo výslovně specifikováno.
Další dvě rozpracované hry jsou prý větší než cokoli, co toto studio předtím vytvořilo, ale současně nejde o nástupce Skyrimu. Mají být něčím jiným, ačkoli i na nich poznáte typické rysy Bethesdy.
Tím posledním je mobilní hra od týmu podepsaného pod Fallout Shelter. Jeho úspěch a počet hráčů (75 milionů) prý překvapil i samotné tvůrce, ale novinka nebude jeho pokračováním, nýbrž něco velmi odlišného a unikátního ve svém oboru (rozumějte: neokopírovaného odjinud). Z Fallout Shelter se prý hodně poučili.
Na všech sedmi hrách pracuje Bethesda v tu samou dobu, což znamená, že vývoj moc rychle neodsýpá - přestože firma narostla do větších rozměrů a ráda by toho ze své dílny vypouštěla více.