Sebekritika tvůrců Atomic Heart a plány s DLC
Má dost malý tým.
Zakladatel ruského studia Mundfish a šéf projektu Robert Bagratuni poskytl rozhovor WCCFtech o blížící se únorové bombě.
Přiznal tam, že měli moc velké ambice a že museli opustit některé své nápady, včetně těch velkých. A to z důvodu, že vysoké ambice nebyly sladěny s realitou, což ne vždy bylo snadné pochopit a přizpůsobit se tomu.
Na Atomic Heart totiž pracuje jen 130 lidí, což není na takový projekt tolik.
"Od začátku jsme věděli, že chceme vytvořit něco výjimečného a unikátního. To se týká příběhu, struktury i mechanismů. Nicméně časté odklady vydání byly kvůli našemu mládí, ambicím, inovacím a novým technologiím," vysvětlil.
Za oběť tomu padl třeba multiplayer, který ve hře žádný nebude.
Čtyři budoucí DLC (nárok na ně mají i majitelé dražších Gold či Premium edic) budou o rozšíření singleplayerového zážitku v nových oblastech, s dalšími úkoly, hádankami, nepřáteli i příběhy.
Počítá se prý se zvětšením jak otevřeného světa, tak s novými vnitřnimi komplexy a laboratořemi, kde se hráči dozví více o pozadí všeho.
Byli jsme však ujištěni, že to klíčové z původní vize v základu Atomic Heart zůstane. Bude to vyprávění, kterak se technologie vymkly kontrole a jak se s nimi člověk utká. Klíčové bude i vtažení hráče do děje a bojové mechanismy, například pocit ze střelby.